En jobbig natt..

Har inte alls sovit bra inatt. Ryggen börja känna av nu att det börjar bli lite framtungt ;) Spelar ingen roll hur jag låg så gjorde det ont, halv tre gav jag upp och gick till soffan och började sappa bland kanalerna. När klockan var nio och jag fortfarande inte hade somnat ringde jag till jobbet och sa att jag inte kunde komma in idag. Sen slocknade jag som en fura, vaknade vid två igen.
Och då! då hade Bische sett en bil på blocket här i stan som vi skulle kolla på.

Så nu är vi snart nya bilägare! Den var super fin. Ska lägga ut bilder till veckan så får ni se :)

Nu känns det som att allting börjar ordna sig. Flytten är klar, bilköpet är snart klart och det är bara några få grejer kvar som vi ska köpa. Vagnen ska vi hämta ut i slutet av denna månad, åhh vad jag längtar :)

Har en pizza i ugnen nu som vi ska svulla i oss till Rose Red, en mkt bra skräckfilm tycker jag.

Föresten, jag är inte ett DUGG avundsjuk på Frr som just nu ligger på playan i turkiet och solar (kanske inte just nu den här tiden men) :) Inte ett dugg avundsjuk! Kom ihåg det :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Huvva, hoppas att det lättar lite men det brukar ju inte göra det nu i slutet, men man kan alltid hoppas! Vi måste ses någon dag här, måste ju komma och kolla in nya lgh =) Puss

2009-05-11 @ 22:22:23
URL: http://lillis85.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men du behöver inte oroa dig, jag har inte blivit så brun :)

2009-05-18 @ 17:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0