En helt vanlig dag..

Med jobb. Börjar inte förän kl 11 idag så lite sovmorgon blev det :)
Jag tycker inte om att B börjar så tidigt på morgon, hatar att vakna upp utan han bredvid mig.

Idag så är det en helt vanlig dag ja, men imorrn! Då fyller lillasyster 18 år. 18 år! Tänk, hon blir myndig och får gå på krogen. Vi som alltid har sagt att när hon fyller 18 ska vi ut å festa, men nja, det får vänta ett tag till :) Grattis i förskott gumman!

å igår så lade både tv:n och internet av vid halv nio, så jag missade desperate! Fan vad arg jag var, försökte ringa comhem också med det gick inte ens att ringa till deras kundtjänst.

Efter jobbet ska vi hem och sätta upp grejer på väggarna, känns som att man börjar få lite ordning här hemma iaf. Men vi väntar på två golvlampor och två fönsterlampor som vi ska ha i vardagsrummet. Dom borde komma den här veckan.

Nu vill bebis ha frukost, börjar kurra i magen :)

Kommentarer
Postat av: Syster.

Tack syster. :)

Vi ses imorgon.

ÄLskar dig!

2009-05-06 @ 12:06:18
Postat av: Maggan

GRATTIS Madeleine, 18 år, oj oj vad tiden går. Tycker det inte känns alltför länge sen som du föddes,,,jag var ju med då:)



Kram på Dig och hoppas du får en Riktigt bra födelsedag.

2009-05-06 @ 15:51:17
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Postat av: Lelle

Jaag veeet!

Känns som att syskonen blir äldre men inte jag!

Vi firade ju bror idag.. 18 år.

Har flyttat hemifrån och skaffat jobb... ja man kanske måste inse att dom är vuxna dom med.

2009-05-06 @ 21:36:46
URL: http://lellelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0