1 år.

Har nu gått sedan jag och Bische blev kära, igen! :) Som man alltid säger, tiden går så fort..
Funderar på vad jag ska köpa till han i 1 års present?! Kom med förslag! Har funderat på en parfym men det känns så tråkigt och vanligt, dock uppskattat, en prenumeration på någon tidning som han gillar kanske, tex bilsport :) en ansiktsbehandling vet jag att han vill ha också faktiskt, men det brukar ju vara så dyrt. Nä min fantasi är inte på topp. Nu får ni komma med förslag så är det bara! :)

Har haft en fullspäckad dag idag. Åkte ner på stan imorse och träffade Mikaela, vi gick runt och strosade, jag handlade en tunika åt mig själv och lite bebis grejer :) sen mötte vi upp syster och gick och tog en fika. Efter fikat gick vi på Stadium där jag hittade mina drömskor, på REA dessutom! Ska ta med mig bische dit imorrn så får han säga vad han tycker, jag kan inte köpa sånna dyra saker (dom var dyr även fast dom var på rea) utan att få ångest. Så vi får se, men jag hoppas :)
Sen åkte vi och käkade på Max, orkade inte göra middag, å sen storhandla. Ryggen tycker inte om detta! så nu blir det soffan resten av kvällen..

Har en fullspäckad vecka också, usch gruvar mig lite.. Imorgon ska jag träffa Mikaela för en lunch, det gruvar jag mig dock inte till :) sen ska vi iväg och hämta barnvagnen och på Stadium då, gruvar mig väl inte speciellt mkt till det heller om jag ska vara ärlig, haha.
På onsdag drar jag mamma och Madde till sundsvall. Måste på IKEA och köpa en hylla till badrummet, och så ska jag även köpa en skötväska som dom har på barnens hus där, men inte här. Det är alltid roligt att åka på IKEA, men inte när man är höggravid. Jag vågar då inte säga till min barnmorska att jag ska dit :)
På torsdag ska jag träffa barnmorskan, och på fredag har jag faktiskt ingenting planerat än så länge. Måste upp på jobbet någon dag också.
På lördag är det bilmässa så den ska vi väl på. Och sen på söndag ska vi till pappa och ta lite bilder på magen och så.. Alltså sånna här fina svartvita som vi tänkte rama in.
Ja nu vet ni hela min vecka! :) så nu behöver jag inte blogga något mer den här veckan :)

Det kommer jag göra ändå, det är skönt att skriva av sig ibland..
So long!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hmmm Du glömde att du ska vara med mig och Belliz på torsdag ju!!! =)

2009-05-25 @ 22:14:36
URL: http://lillis85.blogg.se/
Postat av: Kickan

Grattis till er !! :)

2009-05-26 @ 16:09:56
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0