Svull.

Sitter här i min ensamhet och har lite ångest. Nu blir det bara nyttigheter resten av veckan kan jag lova.
I söndagskväll så åt vi både godis och chips, igår så åt jag kasslergratäng till frukost (blev så mkt över sen middagen), sen var jag på stan och fikade, där åt jag en halv panini och en bit kladdkaka (den godaste kladdkaka jag har ätit kan jag lova!) :), sen orkade vi inte göra någon mat så det blev sibylla till middag, och sist men inte minst så åt jag och syster en snickersglass igår kväll. Nu får det väl vara nog!
Idag åt jag bara Kellogs K till frukost, nu kommer sara snart så då ska jag ta en kopp kaffe med henne och äta ett päron. Börjar bli hungrig nu.

Var ju tvungen att rycka in på jobbet tre timmar idag också, börjar kl 16 och jobbar till stängning. Så det blir ganska sen middag. B skulle göra ugnstekt falukorv, det är gott :) men inte världens nyttigaste, haha.
MEN det blir inget mer "unnande" den här veckan iaf.
Tror jag måste slänga godiset som är kvar, haha.

Även fast jag bara ska jobba tre timmar så känns det ändå suck.. Det är det här med att när man har ställt in sig på att vara ledig och sen så måste man jobba ändå. Aja, det går säkert fort :)

Nu kom sara. bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0