Shopaholic.

Fick som jag ville :) Eller egentligen så var det meningen att jag och Mikaela skulle gå å se den själva, men då ville pojkarna följa med ändå. Det gjorde inte mig något :) Men jag vet att han kommer att tvinga med mig på den här nya bil filmen, kommer inte ihåg vad den hette.
Filmen var helt okej, inte bio bra, men bra.

Så det roade vi oss med igår.. Idag har jag jobbat, sen efter jobbet var det bara hem och sätta igång å tvätta. Gjorde en kasslergratäng med sparris och ostsås till middag också, smarrigt värre :)

Just nu sitter jag bänkad framför Gossip :) Ikväll blir det någon film och godis. Blev hur mkt godis som helst över sen bion igår och det kan ju inte direkt stå där i skåpet alldeles för sig själv, haha.

Imorgon så tänkte jag bege mig ut på stan en sväng.Titta om jag hittar något fint till mig själv, en väska eller något, och något fint till bebisen. Nu ska det handlas :)
Ska fika också, för nu jäklar ska jag ha min chokladmuffins! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0