Ny frisyr.

Nu jäklar ska jag av med det här, nu är det ny frisyr som gäller!
Har bestämt mig för att min frisyr ska lika jennys i gossipgirl. Tycker hon är sjukt snygg i håret.
Så då är det bara frågan om hur jag ska göra med färgen, ska jag fortsätta vara brunett eller ska jag sadla om till blondin? :) vad tycker ni?



Den till höger blir det :)


I veckan har jag i stort sett bara jobbat, var bara ledig i tisdags. Och jobb blir det resten av helgen också, suck.
Men sen är jag ledig mån, tis och ons! :)

Jag skulle vilja gå och se Shopaholic i helgen, tror dock inte att B är så sugen på att se den, haha. Nån som är sugen på att följa?

Nu blir det lite mys.. Tänkte se Australia.
Jag är sugen på chokladmuffins! Kom och ge mig!


Kommentarer
Postat av: Lelle

Du blondin?! Tänk inte den tanken Linda,för guds skull! Jiiiiisess.. :P

2009-03-28 @ 23:31:46
URL: http://lellelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0