Mina första bebiskläder :)

Igår så var jag och syster på stan. Jag var tvungen att ha ett par nya jobb byxor, mina börjar bli ganska små nu. Hittade ett par rätt bra på H&M faktiskt, sen kunde jag inte låta bli :) Köpta två mössor, och två par strumpor till lillen också. Så himla söta! Jag har fått låna så mkt kläder och grejer så jag tänker inte köpa på mig för mycket. Men det är ju lika bra att börja köpa lite större storlekar åt han också med tanke på att dom växer ju så att det knakar. Annars så sitter man där och måste köpa nya kläder typ varje vecka.

Var hos barnmorskan imorse. Mätte magen och lyssnade på hjärtat. Tog lång tid innan vi hörde något, och jag blir ju nervklen som vanligt :) men till slut så hörde vi han. Ca 145 slag i minuten, det dunkar bra nog mycket snabbare än vad våra gör. Och tydligen så brukar flickor ha fler hjärtslag än killar och 150 är "max" eller vad man ska säga, så barnmorskan tror på en flicka, haha.. Nä hon sa det, såg ni en snopp så är det en pojke :)

Sitter och väntar på att B ska sluta jobba nu. Vi ska på stan och lägga handpenning på vagnen. Shit vad allting börjar bli mer och mer verkligt nu! :)

Ikväll ska vi till Tommy och fira, han fyllde år igår.
Grattis i efterskott vännen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0