Lyckad kväll.

Måste faktiskt erkänna att jag inte trodde att jag kunde ha så roligt när jag är nykter :) Men ack så fel jag hade. Hade en mkt trevlig kväll igår, förpartaj hos oss med schlager, sen drog vi på Huset och tittade på Linda Bengtzing, vi gick in gratis och tur var väl det kan jag säga. Skulle aldrig i hela mitt liv ha betalat in mig för att se det där, visst hon var väl helt ok, men ändå inte värt 150 spänn. Och tänk att jag tillochmed hade rätt roligt ute på krogen nykter :) det är väl en sak att vara nykter nu när jag är gravid än om jag bara skulle ha varit det bara för att, tror inte att jag skulle haft det lika roligt då.

Igår tog jag äntligen en bild på min mage, dock med kläder på så vissa kanske blir besviken, haha ;) men lägger upp den iaf. Den är ganska stor nu :) är i vecka 26+1 nu. Jag längtar mer och mer för var dag som går!

Det här med konstiga drömmar, alltså ibland så blir jag nästan rädd för mig själv. haha
Den här veckan har jag väl inte direkt drömt sjuka drömmar (som jag brukar göra) men jag har drömt mycket om min förlossning. Tre nätter idag så drömde jag att det kom ut en liten tjej, ja då kommer jag bli chockad om det gör det kan jag lova :)

åh vilket fint väder vi har haft idag! B var lite bakis imorse, men det gick över efter ett tag så då drog vi till torvalla och hälsade på Dalle och Mikaela, drack en kopp kaffe sen åkte vi på ÖB och lite sånt.
Söndagar älskar jag nu för tiden! Speciellt när jag är ledig så att jag och älskling kan mysa heela dagen :)






Kommentarer
Postat av: Kickan

Nemen gud vilken mage du har fått Linda! :)

2009-03-16 @ 00:23:40
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Syster.

Men äntligen kom magen på bild. :)

2009-03-20 @ 10:37:20
Postat av: sandra

grattis till dig och bische :) har inte träffAT PÅ dig något, så har inte kunnat säga nåt ju. ler



många kramar sandra

2009-04-14 @ 20:15:28
URL: http://www.znapmusic.com/xsandrax

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0