Konstiga öppettider.

Var till Brunflo igår och skulle simma. Men tydligen så har dom bara öppet mellan kl 16-20, och stängt på onsdagar! Vad är det för konstig tid? Så det blev ingen simning för mig igår. Förra veckan när vi var där så hade dom extra öppet bara för att det var sportlov. Får bli söndagar istället, för då hade dom öppet mellan 11-17.
Jag vägrar storsjöbadet! Tänker inte betala in mig hundra spänn eller vad det nu kostar? Bara för att motionssimma, aldrig! I sommar ska jag köpa gymkort på Step In så att man får gratis bad och det där.
Så istället för bad så åkte jag till mamma och drack kaffe, fick även i mig några bullar :)

Idag har jag tvättstugan, tråkigt. Men funderar på att ringa och fråga mamma om hon vill komma och äta lunch med mig så har jag något att göra iaf.
Sen blir det jobb resten av veckan..

På lördag är det ju final av Melodifestivalen, vet inte alls vilken jag vill ska vinna. Har som sagt inte fastnat för någon speciell i år.
Vi har bjudit hit lite folk då, så vi tänkte sitta här och dricka lite (ja inte jag då förståss) :), sen vet jag inte om dom andra vill ut. Men jag är inte så sugen på det iaf. Varken jag eller bische har varit ut sen jag blev gravid, alltså i slutet av september. Och han kanske har druckit sammanlagt, ja det går ju att räkna på en hand iaf.
Massa vuxenpoäng till min älskling! :)

Nu blir det lite frulle.

Kommentarer
Postat av: kickans mamma

asså du må ju lägga in lite bilder o sånt.....på magen.....du har väl kamera på mobben iaf?? lr?

2009-03-13 @ 09:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0