Isak eller Milton?

Funderar så att det knakar när det gäller namn på lillen.
Men vi har iaf bestämt oss för antingen Isak eller Milton, vad tycker ni?
Jag tror nästan att det känner man så fort han tittar ut :)

Har jobbat till stängning idag, sen hem och så hade B gjort pizza. Mkt gott :)
Så nu ligger vi bara i soffan och slöar, blir tidig kväll ändå för jag ska upp å jobba imorrn. Men jobbar bara till kl 15, skönt!
Tommy skulle komma och äta tacos imorgon, sen blir det schlager. Tror nästan att jag håller på alcazar, eller nä jag vet faktiskt inte..
Vi blir iaf att gäng här imorgon, men det är ändå inte världens roligaste att vara med folk som är full när man själv är nykter. Men jag tror nog att det kan bli trevligt ändå. Bara goda vänner :)

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag ska också vara nykter, så då är vi 2 :D

2009-03-14 @ 09:21:07
URL: http://mikalela86.blogg.se/
Postat av: Marielle

milton :)

2009-03-14 @ 16:02:49
URL: http://marielle86.blogg.se/
Postat av: Alicia.

Det finns huuuur många namn-sidor som helst på internet..sitt och kika lite där, riktigt kul!:)

Isac heter ju lillebror till mig, fint tycker jag!:)

Hann aldrig komma in till ELG i torsdags, var där i ons ist. Kommer förbi dig nåt i veckan, är du inte hemma så lägger jag ner dina leggings i brevlådan..:P Tack igen gumman:) KRAAM på dig!

2009-03-14 @ 22:41:13
Postat av: kickans mamma

Han heter väl inget nu va?

MEN när du ser han så vet du VAD han ska heta..så ere ju..

tex DU såg ju ut som en Linda get it s

2009-03-16 @ 08:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0