En liten simtur.

Igår så åkte jag tommy och johanna till brunflo och motionssimmade lite. Det var så skönt, 40 längder = 1 km. Får ta lite mer och mer för varje gång som man är där. Tänkte försöka börja simma en gång i veckan nu. Tror det är bra för min rygg också, känns som så iaf.
Idag har jag haft så sjukt ont i ryggen på jobbet, fick inte gå och fika förän vid halv 4, och då har jag ändå stått upp sen kl 12, jag klarar inte det längre. Så jag måste bli noggrannare på det nu så att jag inte pajar ryggen. Får ta dit en stol eller något.

Har inte fått mina papper för havandeskapspenning än heller, min chef måste ju fylla i dom så jag skulle helst velat haft dom igår! Jag vill ju jobba så länge det går, men måste ändå ansöka om det innan.

I helgen så är det jobba som gäller. Men imorgon så ska mamma & micke bjuda oss på kina mat :) Och på lördag fyller Mikaela år så då ska vi dit och äta fondue, blir massa god mat i helgen med andra ord! :)
Har bara gått upp ca 3 kg än så länge, så jag känner att jag kan unna mig ibland :)

Nu ska jag till Frida och dricka en kopp kaffe.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gratta mikka från oss...:)

kickans mamma ;)

2009-03-06 @ 19:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0