Caroline af ugglas?!

Vad tänker svenska folket med när dom röstar egentligen?! Och hur kunde Star Pilots förlora mot henne? Nu måste man stå ut med den där låten ännu en gång, eller kanske fler. Skulle inte förvåna mig ett dugg om hon vinner allting! Tänk att skicka henne till Moskva (?), snacka om att man skulle få skämmas då.
Är väldigt besviken på schlagern i år.. Blir bara värre och värre.

Annars har det varit en bra helg, lugnt och skönt. Vi klev upp rätt tidigt imorse, åkte och åt frukost på McDonalds, haha :) sen till brunflo för att hämta min mössa som jag glömde när jag var och simmade. På hemvägen åkte vi förbi mamma så att hon fick sy upp mina nya jobb byxor, blev också lite yatzy och kaffe.
Nu håller vi på att böka bröd, grekiskt lantbröd hette det tror jag. Hoppas det blir gott :)
Middagen blir på Blåvedsvägen.

Beck ikväll kanske? Men man har ju sett alla, börjar bli lite less på dom. Någon som har något förslag på en bra film?

Kommentarer
Postat av: Jane

my best friends girl va faktisk ganska bra. Sen kommer jag inte på nån direkt film som e ny iaf.. Det blir ju en hel del filmtittande nuför tiden.. haha !

Har kollat på en massa nostalgi filmer dock... Typ döden klär henne, min fru är en utomjordling, coneheads, pretty woman mm.mm... =)

Vilken vecka är du i nu?

2009-03-08 @ 16:37:36
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Maggan

Men va säger du?? Jag tycker att den där låten är gripande och hon sjunger med inlevelse.

Maggan :-)

2009-03-08 @ 20:17:49
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Postat av: Jane

okej, ja men då har du ju kommit en bit på vägen iaf =)

Ja, 33 dagar kvar idag... Jag e faktiskt inte alls nervös.. Längtar mest =)

2009-03-09 @ 10:26:58
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Jane

ja du, jag har haft problem med foglossningar, dock inte så hemska att jag lidit fruktansvärt av det, men tillräckligt... :P

Sen har jag haft skit ont över bröstkorgen hela tiden... Det har varit riktigt jobbigt alltså, knappt kunnat äta riktiga måltider och så för att jag fått så ont.. Men först nu börjar det odrdna upp sig då magen börjt sjunka lite.. Snacka om lättnad...! :)

2009-03-09 @ 22:47:14
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0