Böter.

Hade jag typ världens sämsta dag igår?
Hade ingenting att göra på förmiddagen så jag Sara och Mikaela bestämde oss för att åka till krokom en sväng. Kika lite på kläder och så i krokomsporten.. B hade ju bilen på jobbet så jag tog bussen dit och hämtade den.
Vi åkte till krokom, fikade lite och hade trevligt. Åkte hem en sväng sen för att hämta alvedon, sen for vi upp mot lillänge. Jaaa, det skulle vi ju aldrig ha gjort! På samuelpermansgatan, vid den där skolan där det är 30 mellan 7-17, där stod dom. 38 körde jag, 2000 spänn i böter! Fan vad arg jag blev eller rättare sagt är på mig själv, det är ju som att kasta pengarna i sjön. Och i samma veva så fick vi skatten på bilen igår, 1300 spänn plus att jag redan hade fått en parkeringsböter i lördags. Fan vad jag hatar våran bil just nu! Fast det är nog inte den det är fel på, det är nog brukaren, haha :)

Men idag så känns allting mkt bättre. Fick sova hela natten inatt, inget kissande med andra ord. Så nu känner jag mig utvilad.
Tommy & Sara kommer snart, kanske vi ska ta en fika på stan? Vi får se vad vi hittar på med.

Ikväll så kommer fredde och josse på middag, det blir trevligt.
Imorgon så jobbar jag hela dagen, sen är det möte på kvällen så det blir sen kväll imorgon.
På fredag åker vi till ramsjö, kommer hem på söndag. Så nu är det full rulle resten av veckan!

Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Jane

oohh surt !

Vet hur det känns..

Jag lyckades köra 69 på 50 väg förra året och fick betala 2800 kr i böter...

2009-03-18 @ 11:30:33
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Mamma / Maggan

Tänk positivt: du är en erfarenhet rikare ;)

2009-03-19 @ 08:02:47
URL: http://karinmargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0