Tusen tack!

För alla gratulationer och lyckönskningar.

Nu är vi äntligen hemma, kom hem igår kväll. Allt känns som overkligt, ja så tycker väl alla när man blir förälder :)
Men tänk att jag är mamma! och tills världens sötaste kille dessutom ;)

Idag var vi in på BB igen för att väga honom, han hade gått upp 10gram. Inte så mkt att hurra för, men det går ju iaf åt rätt håll. Ska dit imorrn igen..
Idag så har också farmor och farbror varit här och hälsat på. Sandra och Bella var också förbi en sväng :) Roligt med besök, synd bara att man är så trött å seg att man knappt orkar vara social.

Fick iaf sova 4 timmar i streck inatt, så skönt! Tänk hur mkt man uppskattar sömn just nu. Har väldigt svårt att vila på dagen så det blir ju tyvärr ganska få sovtimmar.

Milton ligger å sover och B är iväg och tränar en sväng. Måste snart väcka han för att ge han mat, fan vad tråkigt det är att behöva väcka han. Men han måste ju bli stor å stark :)

Har inte ens orkat prata med någon knappt sen jag kom hem, men jag hör av mig så fort jag känner mig piggare!
Och föresten, för er som har frågat om vi hamnade på prematuren så nej det gjorde vi inte. Allting gick jätte bra :)
Kommer bilder och förlossningsberättelse snart..

Kommentarer
Postat av: kickans mamma

Man ska vara hemma o bara må gott ensam asså bara ni 3 ..

Man behöver de speciellt första bebisen ju..så ere..

Allt har sin tid.....

2009-06-10 @ 08:49:50
Postat av: Kickan

Ååååå... snart får jag träffa lill knodden hoppas jag!

Och det ska bli riktigt spännande att få se bilder!

KRAM till er!

2009-06-11 @ 02:17:37
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0