Milton.

Har egentligen inte tid och ork att skriva nånting men kände att jag var tvungen att uppdatera er lite :)
Kommer antagligen bli väldigt mkt skrivande om Milton hädanefter. Men ska försöka begränsa mig lite :)

Det här med amning, usch vad jag tycker att det är jobbigt.
Från början så tog han bröstet bra och allting gick bra. Men sen efter några dagar så var det som att han inte hade ro att ligga där och suga, eller att det tar för lång tid för mjölken att komma. Vi kör ju fortfarande med ersättning och jag tror inte att jag vill sluta med det heller. Huvudsaken är ju att han blir mätt.
Vi får se hur det blir. Om han blir mätt bara av att ta bröstet så kommer jag så klart att fortsätta amma, men annars så känns det som att jag kommer sluta. Just nu känns det bara jobbigt..

Nu väger han 2805 gram! Är så glad att han går upp så pass bra.

Mitt huvud håller på att sprängas, Milton sover och B sitter vid sin dator.
Ska fråga om han vill komma och mysa lite med mig i soffan innan Milton vaknar. Då är det dax för mat, blöjbyte och sen sängen!

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anna Arnadottir

Hörde dom goda nyheterna. =D

Måste få önska er ett stort grattis till sonen! =D

2009-06-19 @ 19:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0