Midsommarfirande.

Känns nästan skönt att den här helgen snart är över. Inte för att jag har haft tråkigt på något vis men det har varit så mkt folk å stoj hela tiden.
I fredags så var vi allihopa hos mamma, vi var inte hemma förän kl ett så Milton var väldigt gnällig. Han ville inte sova när vi kom hem heller utan det tog väldigt lång tid innan han somnade. Sen dess har han varit så gnällig, undra om han har ont i magen? Man blir ju lite frustrerad när man inte vet vad det är, tänk vad lätt allt skulle vara om dom kunde prata :)
Han sover väldigt oroligt också, känns nästan som att han aldrig kommer in i den här riktiga djupsömnen. Kanske blir bättre när pappa å dom åker och det blir lugn och ro. Inte för att det har varit jobbigt när dom har varit här, men det kan ju hända att han blir orolig när det är så mkt folk här hela tiden.

Sitter å funderar på vem som blev den lyckliga vinnaren till 100,000 i Häggenås igår. Jag ville så gärna åka dit, men jag tänker ju inte direkt åka på bingo med Milton.

Jag tog inte ens några bilder från midsommarafton. Har dock lite andra bilder på lillen som jag tänkte lägga in, men det får bli en annan gång.

Nu ska vi till Rossbol och äta middag.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Kickans mamma

JOOOOO det vart en NORRMAN men nyaste bilen en kille med stoooooor mage...o tunnhårig eller nått...

killen kuta förbi mej med 100 st tusenlappar o efter han sprang två fotografer ..så de kommer väl i tidningen.....bhaaaaa..hahahaha

2009-06-21 @ 20:02:32
Postat av: Jane

ahhh =)

har du nåt nr dit?? =)=)

Där bor ju förresten brorsan också, fast jag vet inte om han har det fastighetsbolaget...=)

2009-06-22 @ 14:23:27
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Jane

hittade det själv =)

Tack, ska ringa direkt =)

2009-06-22 @ 14:39:38
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0