Förvärkar!

Gaaahh! jag blir galen på detta snart. Kan det inte sätta igång på riktigt? Det är inge roligt att ligga å ha ont och så händer det inget mer.
I lördags när jag fick värkar så hade vi haft sex typ en halvtimme innan, och samma igår igen! Kanske lite privat att skriva det så här i bloggen, men jag vill veta om någon vet om det kan bero på det att jag får värkar? Ni som har barn, dela gärna med er av era erfarenheter :)
Har sovit sjukt dåligt inatt, och sen upp halv 7 imorse och började tvätta.

Men ingen vila här inte! :) när jag är klar med tvätten ska jag å mamma åka och handla till smörgåstårta och bullar m.m :)
För på söndag, då är det ingen vanlig dag. Då är det MIN födelsedag :)
Tänk om han skulle komma då. Ja för mig skulle det inte göra nånting, bara han kommer snart! Bara för att man är så less på detta så läre ju jag gå över tiden..

Jag vill ge en extra puss till min älskling också. Han är så duktig, och jag är så stolt över honom.
Puss! :)

Kommentarer
Postat av: Kicki eller Pether

Jag fick inga värkar av sex.

2009-06-03 @ 16:21:13
URL: http://allahososs.blogg.se/
Postat av: Jane

jag fick alltid förvärkar efter sex.

Det är bra med en massa sex, i rätt tid!

Det kan sätta igång det hela tidigare.

Men se till att det går för er båda ;)

Sammandragningar i livmodern är bra, plus att spermier innehåller ett ämne som hjälper till att sätta igång det hela. Det fick jag veta av min barnmorska :)

2009-06-04 @ 10:53:31
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Susanne...

*SKRATTAR**

klart de blir ont när man har sex....

Kan så här 25 år efteråt tala om att vi hade sex ..o samma natt/morgon så vare bara o åka in till förlossningen o klämma ur sig Linnea ..

5 1/2 v för tidigt..

Så om du skulle gå ÖVER tiden PIPPA mkt..de hjälper :)

2009-06-05 @ 08:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0