För jag vill ta studenten..

Ja det vill jag! :)
Idag är det studenternas dag. Å jag blir så avundsjuk! :) Varje år så blir jag det. Jag har ju aldrig tagit studenten, något som jag kommer ångra tills jag dör.
När cimona, tommy mfl tog studenten så var jag också med på ett hörn. Snodde en studentmössa av någon (det har jag dåligt samvete för än idag kan jag lova!), någon Henrik som gick hotell och restaurang om jag inte minns fel. Så jag var Henrik för en kväll, och hade suuuper roligt! :) sorry för det där med mössan iaf..

Mitt i allt så var vi tvungen att åka in till förlossningen, tog typ en halvtimme genom stan. Vi tänkte ju inte på det, puckon.
Trodde att vattnet gick inatt, vaknade av att jag var så pissnödig så att jag höll på att dö, när jag ställde mig upp så rann det bara ner efter benen på mig. Satte på mig en binda och gick å la mig igen, när jag vaknade imorse så var det lite fuktigt i bindan men inget farligt. Men det har liksom hållt på att "sippra" hela tiden sen dess, så jag ringde till förlossningen vid 12 tiden och frågade vad dom tyckte att jag skulle göra.. Så det blev en liten tripp dit idag. Men det fanns gott om fostervatten kvar, så antagligen så måste han ligga och trycka på blåsan hela tiden. haha pinsamt att jag trodde att vattnet hade gått när jag hade kissat på mig.. Eller det var ju inte direkt urin heller, för det luktade ingenting och var alldeles genomskinligt. Aja, strunt samma, allt såg bra ut iaf och det är ju viktigast. Det är ju ändå 2 veckor kvar till bf, så man får väl stå ut ett tag till. Men jag tycker att han kan komma ut till mamma och pappa nu :)

Ikväll har jag och älskling tv-spels kväll, imorgon ska han jobba och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Och på söndag ska vi fira mig :)

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gudmor vill att han kommer ut nu!!! =)=)=)

2009-06-06 @ 02:47:58
Postat av: Anna

GRATTIS TILL LILLKILLEN..

Kramar från mig..

2009-06-06 @ 15:58:57
URL: http://nothingisthesame.blogg.se/
Postat av: Jane

grattis =) hihi skriv förlossningsberättelse sen... Jag vill höra =)=)

2009-06-06 @ 22:19:09
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Anonym

*****GRATTIS på din 23 årsdag******

2009-06-07 @ 15:41:11
Postat av: Kicki eller Pether

Grattis till pojken! :)

2009-06-07 @ 18:57:23
URL: http://allahososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0