090606 kl 00.27

Kom våran lilla Milton ut till oss. 2720 gram och 48cm lång. Tänkte att jag skulle skriva en förlossningsberättelse sen :)
Allting har iaf gått jätte bra, är dock väldigt trött. Var en jobbig natt, lill killen ville inte alls sova, bara tutta hela tiden.

Vi hoppas på att åka hem imorgon, inatt kl ett ska dom komma in och ta prover på honom så om allting ser bra ut så är det väl bara att åka imorgon.
Ska amma var tredje timme inatt eftersom han var så liten.. Båda mina killar sover nu så jag tänkte också prova mig på att slå igen ögonen en stund.

Kunde jag få en bättre födelsedagspresent än det här?! :)
Det är så mkt som snurrar i min skalle just nu att jag inte ens vet vad jag ska skriva.

Jag blir så lycklig bara av att sitta och titta på min lilla kille, eller ja på min stora också för den delen :)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mary Elle

grattis ännu en gång. åh jag minns dedär med att amma var tredje timma, julian vägde ju bara 1959 så det var en aning jobbigt. men hamnade ni på prematuren? kram.

2009-06-07 @ 23:11:55
URL: http://missweed.blogg.se/
Postat av: Kickan

Grattis igen Linda och Bische! :)

2009-06-08 @ 00:27:47
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: tezz

Hejsan..





Måste gratulera, visst e det mysigt, man tittar o tittar på sitt lilla liv och förstår verkligen inte att det e sin egen lilla plutt som ligger där, och hur fins som verkligen e, och att dom faktiskt kommit ur en. men jätte stort grattis till milton.

2009-06-08 @ 11:30:49
URL: http://misstezz.blogg.se/
Postat av: macknow

GRATTIS!! Gud vad kul! Det ska bli spänannde att läsa förlossnings berättelsen!

Ha det gott!!.. Alla tre!

2009-06-08 @ 21:19:32
URL: http://macknow.blogg.se/
Postat av: Mam

GRATTIS till Er och hälsa också till Mormor Annicka och BonusMorfar förstås.



Kram Maggan

2009-06-09 @ 15:43:20
Postat av: Linda

Hej! Grattis!!!

Att tiden gått så fort.

Hälsa grattis till Bische oxå och lycka till med lill grabben:-)



Kramar

2009-06-09 @ 22:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0