Villkorslös kärlek.

Den kärlek som jag känner till Milton, ja det finns ingen kärlek som den.
Nu tänker alla att ja det är klart man älskar sitt barn. Men ni som har barn vet hur det känns.

Visst kan jag bli så jävla less ibland att jag bara vill gå ut och slippa se han ett tag, men så får man känna. Men så fort man har fått ventilera lite så blir det bra igen.

Idag så kom Mikaela och Sara hit och tog med milton på en promenad, ett jätte stort tack till er! Då passade jag på att dammsuga å torka golvet, kändes konstigt att vara själv hemma :)
Nu är Miltons andra gudmor Sandra här och myser lite. Hon ska sova inatt, så imorgon ska vi ta en promenad upp till lillänge och hämta ut en speciell ersättning som jag har beställt på Apoteket.
Köpte ju en mjölkfri ersättning på apoteket, som kostade 200 spänn! Då gav dom på BVC mig rådet om en annan som var lite billigare, så jag håller tummarna för att den funkar lite bra. Han har ju blivit mkt bättre i magen sen vi började med den mjölkfria. Så det får kosta vad det kosta vill! Huvudsaken han mår bra.

Imorgon så ska jag och mamma gå på bio, alldeles själva! Premiär på nya Harry Potter filmen imorrn, och båda vi är helt fanatiska på alla dom filmerna :) Synd bara att inte tommy är här och kan följa med, han sett varenda film med han.
Då ska Milton vara själv med pappa för första gången, det kommer gå jätte bra :)

Allsång på skansen är det som gäller nu :)

Kommentarer
Postat av: Mary Elle

men du linda, vi var tvungna att köpa nutramigen från apoteket, antar att det är de ni har kört med också. men vi fick gå på sjukhuset, och träffa en dietist, och då fick vi de på recept, bara 120 kr för 12 burkar. tänkte om den där billigare varianten inte skulle funka :) kram!

2009-07-14 @ 23:31:50
URL: http://missweed.blogg.se/
Postat av: Mary Elle

svar; hej, ne det blev en kort stund på bussen idag bara ;P jo vi började ju med nutramigen, sen bytte vi till lemolac eftersom att julian spydde så himla mycket av nutramigenen.

2009-07-16 @ 00:13:56
URL: http://missweed.blogg.se/
Postat av: Mary Elle

taack ;D

haha ja, kanske de. lemolac kostar som vanlig babysemp. kommer inte riktigt ihåg vad det är ;P

finns ju i vanlig butik.

2009-07-16 @ 08:27:57
URL: http://missweed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0