Vilken skit dag.

Det var igår!

Eller dagen började väl bra, fick lite sovmorgon eftersom vi sov hos mamma. Efter det åkte vi på barnenshus och shoppade lite, köpte bla mirakel flaskan Dr Brown som ska göra så att han inte sväljer luft, funkar skit bra! Köpte också en bärsele, BVC rekomenderade det eftersom han har så ont i magen, och då brukar det vara skönt för dom att få lite tryck mot magen. Hoppas den funkar, för billig var den då inte, 850 spänn! Jag fattar inte varför alla barn grejer ska vara så svinigt dyra.

Sen skulle vi till Sara och äta middag. Precis innan vi skulle äta så ringer min pappa och säger att dom inte tänker komma på dopet. Han å mamma hade börjat bråka om nånting så nu kan dom tydligen inte vistas i samma rum, enligt han! Det kändes ju jävligt roligt att han inte ska komma på sitt barnbarns dop! Jag blev väldigt besviken och ledsen.
Kommer dom inte, eller om dom inte ordnar upp detta så behöver han fan inte ha någon kontakt med oss heller om det ska vara på det viset. Men jag hoppas att det ordnar sig, mest för Miltons skull..

Dagen slutade iof bra :) Åt en god middag med kycklig i pitabröd och sallad, ananas paj till efterrätt. å sen gick vi hem till oss, Bische gick och la Milton och jag tog mig ett glas vin. Gud vad gott det var!

Nu är både mamman, pappan och barnet nybadat. Sitter bara å väntar på lite främmande nu :)

Kommentarer
Postat av: kickans mamma

kan ju tycka att pappa kan bete sig som en vuxen..

komma på dopet HAN ksa ju vara där för din skull o inte för mammas skull...:)

2009-07-12 @ 14:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0