vänta, vänta å vänta lite till..

Det är väl typ det enda vi har gjort sen vi kom till göteborg. Eller nu överdrev jag väl lite grann, men det är sjukt störigt att det ska vara sån jävla kö vad man än ska göra. Ska man köpa nånting så är det 3 mil lång kö, till alla karuseller på Liseberg var det nästan över en timmes kötid. Och sen när man har köat i en timme så åker man i 30 sekunder, sen är allt över.. Jag tycker då inte att det är värt det. Michaela fick inte ens åka Balder pga kön, vi orkade inte stå där..

Nu är det sista dagen vi är här, ska in till stan en sväng idag med. Vi hann inte med så mkt igår. Jag måste köpa ett par jeans och en kofta. Men det är ju inte direkt världens lättaste att hitta ett par jeans som sitter snyggt..
Ikväll tänkte vi äta en godare middag och dricka lite vin :)

Kan tänka mig att alla hemma i östersund ligger bakfulla idag, haha. Det hade jag nog med gjort om inte lilla Milton fanns :)

Nu blir det kaffe och efter det en dusch.



Kommentarer
Postat av: TOBBE

hoppas ni har haft så kul iallafall.

2009-07-30 @ 10:50:09
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: TOBBE

Tack! Designen är inte klar ännu. Kodmallar + lite andra saker måste fixas. blogg.se krånglade igår, och man kunde inte göra så mkt mera. Får hoppas det går bättre idag!

2009-07-30 @ 18:00:39
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0