Tacos!

Middagen blir hos Sara idag. Det är tacos som serveras :) Det funkar alltid! Tror inte att jag vet om nån som inte tycker om det.

Har hållt på att packa hela dagen, jag vet faktiskt inte hur vi ska få plats med barnvagn plus alla grejer. Sen så har vi bestämt att lillasyster Michaela också ska med eftersom mamma och Micke inte har semester samtidigt i år så ska inte dom göra nånting speciellt. Och då ska ju hennes packning in också! Ja vi måste ju packa in i bilen ikväll så får vi se..

Bische ligger å vilar, Milton ligger och gnäller. Ska ge han lite mat nu sen bege oss upp till Sara.

Puss!

Kommentarer
Postat av: TOBBE

åt du tacos idag med? sammanträffande:D



svar: vad händer i göteborg imorgon?



östersund? åh fan :D

jag är född i hudiksvall. bodde i byhålan iggesund i 18år sen flyttade jag till hudiksvall..

åh va gullig du är som har lagt till mig :D det har jag redan gjort för dig..

Jag har nyss käkat tacos. ikväll blir det bara lugnt för det är skitvädret som styr upp:O

så ikväll får man se på en movie som är bra :D, men först ska jag svara på kommentarerna. ligger på ca 140st. kommer ta en stund!

kram

2009-07-25 @ 20:10:19
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0