Snart så..

Åker vi på SEMESTER! Fan vad skönt det ska bli alltså. Ända ner till Göteborg ska vi och hälsa på Tommy å Stefan.
Jag vet vad många tänker nu.. Ska ni verkligen åka så långt med en liten bebis? Jag har pratat med BVC och dom sa att det inte var någon fara, huvudsaken man stannar lite då och då så att han får sträcka på sig. Och sen älskar ju dom flesta bebisar att åka bil, iaf Milton gör det :) Så han kommer säkert bara tycka att det är skönt.
Längtar nu..

Vilket skit väder det var idag! Jag hade planerat att ta en långtur med barnvagnen idag, och jag tänkte att det finns ju inga dåliga väder, bara dåliga kläder! Men där hade jag fel, haha. Klädde på mig, Milton och barnvagnen med regnkläder, men det hjälptes inte ändå. Ångrade lite att jag skulle bege mig ut, men har jag bestämt mig så har jag :)

Har precis kommit in nu och jag hör hur Milton börjar gnälla lite i vagnen. Det är samma visa varje gång, så fort man har kommit innanför dörren så vaknar han, samma sak när vi åker bil, så fort vi stänger av bilen så vaknar han.
Ska gå och göra mat till han nu, å snart kommer ju min älskling hem också! :)

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Jane

haha vi for 210 mil över midsommar. Tur och retur alltså... ;-)

2009-07-20 @ 19:44:06
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Anna

Klart ni ska på Semester med lilla Milton han vill ju också se sig omkring ;-)

Och som du säger stannar man lite då o då är det ingen fara..

Hälsa Tommy & Ge honom en kram från mig.

Kram

2009-07-20 @ 22:50:57
URL: http://nothingisthesame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0