Man ska inte klaga..

Alla klagar när det är regn och skit väder. Sen när det blir varmt och soligt väder då klagar alla igen.
Jag ÄLSKAR värmen och solen, tycker dock att det är lite jobbigt just nu, men det är bara för Miltons skull. Jag klagar iaf inte! :)

Imorgon åker vi till min morbror i Hennan, en liten by som ligger 2 mil från Ramsjö där min pappa bor. Ska väl självklart träffa pappa å dom också men vi ska bo hos Janne. Jag, mamma och Michaela åker dit imorrn, sen kommer Bische på fredag när han har slutat jobba. Hur ska det gå då?! :) jag å bische har inte sovit ifrån varandra på ja, jag vet inte hur länge. Han kommer säkert tycka att det är undebart att få sova en hel natt utan att bli störd ;)

Nu börjar mammas lilla kille bli stor! Eller stor å stor, men större iaf :) Idag vägde han 3580, så han har gått upp nästan 500 gram på bara en vecka! Jag är så glad för det, var lite orolig där ett tag när han gick ner så mkt. Ett tag var han ju nere på 2400.

Kommer nog inte kunna blogga så mkt nu i helgen, vet inte ens om det finns internet där för den delen.
Men annars så hörs vi på söndag!

å klaga nu inte på värmen för snart kommer det säkert vara skit väder igen.
bye

Kommentarer
Postat av: Jane

skogvaktarvägen :)

2009-07-03 @ 17:39:09
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Jane

ja klart vi ska det =)

2009-07-04 @ 20:49:08
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0