Mamma.

Nu vet jag att inte min mamma läser min blogg, hon förstår sig inte riktigt på sånt här :)
Men jag vill ändå tacka henne för att hon är världens bästa mamma, och mormor! Hon hjälper mig så mkt med Milton, och det finns inte ens ord som kan beskriva min tacksamhet. Vad skulle jag göra utan dig?
Miltons moster Michaela är också så himla duktig. Hon byter blöja, matar och tar hand om honom som att hon inte har gjort något annat :) stor eloge till henne!
Sara, sandra och alla ni andra som hjälper till också, stort tack!

Livet kan inte vara bättre än vad det är just nu. Jag kunde aldrig tro att jag skulle bli så här lycklig.
Bische är mannen i mitt liv, Milton är min ögonsten som jag inte ens kan vara en dag utan! Familjen är underbar, och inte för att tala om alla vänner.
Kommer dock sakna Tommy väldigt mkt när han flyttar, men tror att han kommer få det väldigt bra i Göteborg.

Är väldigt glad för att Sara ska flytta hem nu igen iaf, vi bor ju bara ett stenkast ifrån varandra.

Nä nu ska jag börja med middagen, blir pasta carbonara idag.
Hej från mig!



Världens bästa mormor


Kommentarer
Postat av: Michaela

HejHej, tack för att du skrev sådär till mig på din blogg jag blir verkligen glad att höra det, och det är bara roligt att hjälpa till tkr jag. Det är bara att säga till om du vill ha mer hjälp, om du vill att jag ska komma till er på dagarna och hjälpa med något som du behöver hjälp med, och om du vill ha extra hjälp så kan jag ju sova över ;) Kram

2009-07-08 @ 17:43:09
Postat av: Jane

kan tänka mig att din mamma tycker det e hur kul som helst =)

Du jag kom på en sak härom dagen då jag satt och smaskade jordgubbar...

Jag kom å tänka på då madde va liten bebis..

Jag for ju alltid och bar runt på henne och lekte med henne då... Jag minns att jag försökte ge henne jordgubbar en gång ( inte då hon va sp liten som några månader utan iaf sådär så att hon kunde/fick äta dom ) men hon gillade dom inte alls utan bara spottade och fräste... Jag va ju inte gammal då, men jag tror jag minns det för jag tänkte: HUR kan man INTE gilla jordgubbar??!! Helt ofattbart! ;)

Så nu tänkte jag höra... Gillar hon jordgubbar idag? Haha skulle va kul å veta :)

Kram!

2009-07-08 @ 20:23:02
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Sara

Älskar dej! DU vet vart jag finns om det skulle vara nått;) känns skönt och komma närmare er också tack för en underbar dag och god mat..



2009-07-08 @ 23:14:50
Postat av: Maggs

Förstod att det fanns flera Världens bästa Mormor

;-)

2009-07-09 @ 13:09:36
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Nee du får kika på bdb :D heter Mikaela86 där

2009-07-09 @ 17:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0