Jobbig natt/dag

Men den här gången så är det inte Miltons fel! :)
Det började igår när vi skulle gå å lägga oss, huvudvärk till tusen! Tror aldrig att jag har haft sån huvudvärk. Upp och tog två alvedon och gick å la mig igen. Blev bara värre å värre, ingenting hjälpte. Till slut klockan halv 5 imorse somnade jag i soffan. Sov till klockan 6 då jag hörde att Milton vaknade.
Bische var ju tvungen att ta hand om han hela natten för jag klarade inte av det, och jag hade ju bara sovit lite över en timme då när bische egentligen stiger upp och ska åka på jobbet. Så jag sa det att du måste vara hemma idag, jag kommer aldrig klara det här själv med tanke på att jag var så trött.
Milton somnade om och sov till 8, då var både jag å bische så slut att jag ringde till mamma å frågade om hon kunde komma och ta Milton en stund. Och världens bästa mormor som hon är kom hon och hämtade han. Så han har varit med mormor och moster Madeleine hela dagen, men tror du att vi har sovit eller?! Nä så klart inte. Då blir jag istället nervklen för att han inte är hemma, och plus att bisches morfar skulle komma å hälsa på idag och det såg för jävligt ut här hemma så då låg man och var stressad över det också.
Efter vi hade legat och vänt å vridit på oss gick vi upp och badade, alldeles själva! :) Så härligt.
Sen städade vi och grejade på i lugn å ro.. Vid 3 åkte vi på Mc Donalds, orkade inte med någon mat idag, sen hem till mamma å hämtade Milton.

Sen nu i eftermiddag har vi träffat bisches morfar och hans fru, mkt trevliga. Alla i hans släkt som jag har träffat hitills har varit så lättsamma, det är skönt med tanke på att man kommer ju träffas väldigt mkt nu i framtiden, speciellt sen Milton föddes då det är dop å födelsdagar m.m.

Så nu har jag fortfarande inte sovit. Det är konstigt att jag inte är tröttare än vad jag är egentligen, har ju bara sovit 3 timmar inatt ungefär!
Sara skulle komma förbi en sväng snart, men sen blir det en vääääldigt tidig kväll för oss!

Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är lite roligt att läsa för man känner igen sig så mycket..

Sen om ett år kommer du med all säkerhet sakna den här tiden även fast det är mycket vakna natter osv.

Då vill man att dom ska vara små ett tag till för man hinner inte med och hux flux har man glömt hur jobbigt det var emellan åt ;-)

Hoppas du får sova mer i natt.

Kram kram

2009-07-18 @ 01:40:32
URL: http://nothingisthesame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0