Graviditeten har satt sina spår..

Jag vill ha tillbaka min mage! Inte för att den var speciellt vacker innan heller, haha. Men nu är den bara degig och äcklig. Bristningar.nu
Snart är det dax för träning!
Jag har ju slutat amma nu, och tuttarna har inte förändrats nånting iaf, det är jävligt skönt. Det var väl säkert för att jag inte hade så mkt mjölk.

Natten som var har varit jobbig.. Milton sover typ 2 timmar sen vaknar han, och är vaken i typ en timme! Man är ju så trött att man nästan ser i kors. Har varit hos mamma och ätit middag ikväll, sen tog hon Milton så att både jag å bische fick vila ett tag. Det var det skönaste jag har gjort på länge!
Så nu är jag pigg :)

När vi vaknade så åkte vi på statoil å köpte chips och dip :) Nu sitter vi å tittar på en film, sen blir det nog sängen. Vi sover över hos mamma inatt.

Imorgon är vi bjuden på middag hos Sara. En "hejdå middag" till Tommy.
Gud vad jag kommer sakna han!

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Anonym

(En annan mamma med bristningar)

Min son brukar säga till mig medan han drar på ärren på magen: "Mamma, visst är det här ett minne av min mamma. När jag bodde i din mage"... :)



Tänk vad fint!

Det syns att du har varit gravid kvinna.

Det är vackert.

Vacket... Så vackert...



Milton är ett underbart namn.

Det ville jag att min son skulle heta.

Inte hans pappa dock ;)

Skrattar så, vi fick en Elliot...



Grattis till en liten...



// L

2009-07-11 @ 20:21:36
Postat av: Jane

just nu har jag nån sorts magsjuka, satt nyss å skrev till dig, men det blev en hel novell och det blev bara mer å mer å mer... :p

Tänkte jag skulle ringa istället.

Skicka ditt nr så ringer jag när jag blivit kry igen =)

2009-07-11 @ 21:21:01
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0