Götet.

Göteborg, it is!
Vi kom fram i söndags kväll vid 22 tiden. Tog ju bara typ 13 timmar, haha. Men det är ändå bra gjort med tanke på att vi åkte med en liten bebis också..
Vi blev varmt välkomna med rostat bröd, kaffe och vattenmelon. Dom är ju så goa dom där pojkarna! :) Deras lägenhet är super fiiin! Jag skulle också vilja ha :)

Milton var jätte snäll hela resan, han sov nästan hela tiden. Tror att han var vaken sammanlagt en timme :)
å föresten, jag har ju glömt bort att skryta lite om min bebis! Natten mot söndagen, alltså dagen vi åkte så sov Milton från klockan 11 på kvällen till klockan 5 på morgon! Jag höll på att få en chock när jag kollade på klockan. MEN sen vi kom har det typ vaknat med 2-3 timmars mellanrum igen. Men det börjar ta sig iaf :)

Igår så var vi på universium, för er som inte vet så är det typ som ett museum med massa akvarier med hajar och sånt. Var så sjukt mkt folk så det var inge roligt att vara där, och gå med barnvagn där, ja det var inte kul kan jag lova. Och vi har ju glömt bärselen hemma också, fan!
Idag är det Liseberg som gäller :) Det är också det enda Michaela tjatar om. Så vi ska väl ta och göra oss iordning snart och åka iväg..

Spöregn igår, är dock lite bättre idag.. Men ingen sol :(

Lägger upp bilder när jag kommer hem, orkar inte göra det när jag är här.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Arkiv > Länkar > Ny länk

för att göra en ny länk :)

2009-07-28 @ 12:36:41
URL: http://showsegna.blogg.se/
Postat av: TOBBE

hej. Det är ett fint väder här i glada hudik. sitter på en bänk och bloggar =) hur är det vädret hos er?

2009-07-28 @ 18:45:02
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0