Godmorgon!

Gud vilken härlig sovmorgon jag fick idag. Ibland så önskar jag nästan att bische var arbetslös så att vi båda kunde vara hemma, det blir sån skillnad på natten. Jag känner mig nästan som en ny människa idag.
Arbetslös kanske var att ta i, men iaf att han kunde börja lite senare, fast då skulle han ju vara tvungen att jobba senare. Äh, det är nog bra som det är :)
Imorse då när jag stod och gjorde mat till Milton vid 6 tiden så ser jag en tjej ute på gatan som går där med partykläder och rufsigt hår, haha. Undra vart hon hade varit och vad hon har gjort ;)

Blev ingen film för oss igår, vettefan var det var med Milton men han bara skrek och skrek. Till slut somnade han när jag hade stått och kört vagnen över tröskeln i typ 20 minuter. Tänk vad mycket enklare allt hade varit om han hade kunnat prata :)

Nu är Bische iväg och fixar bilen, blev ju något fel med den igår när jag hade den, så klart! Nä men det hade gått sönder förr eller senare ändå, som tur var! :) annars hade jag fått skäll :)

Jag sitter här i nattlinne och har inte ens ätit frukost än. Så fort Milton har somnat så tänkte jag sätta igång, måste ju packa också. Så det finns lite att göra idag!
Ska se om han vill sova i sin vibrerande babysitter :) Ibland när inget annat duger och han bara skriker så blir han alldeles tyst när man sätter han i den. Den var verkligen värd dom 200 som jag spenderade på den.

Skit väder idag också..

Kommentarer
Postat av: tobbe

svar: jo,tack att du frågar. Det är bra.Nyvaken. Se på twilight ikväll,du kommer gilla den. Görs annars?

2009-07-25 @ 11:29:26
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: TOBBE

Tror inte du kommer bli besviken på Twilight iallafall...



åh vad kul :D

jag tänkte svara på kommentarer sen kanske äta nånting. Man har tråkigt när det är ett sånt här väder:O orka med såna här dagar. man vill ha sol&värme.

Vad har du planerat för nånting idag på en sån här lördag?



Kommer du från Hudiksvall?! gud vad spännande :D

Jag ska efter det här inlägget adda dig på bloglovin, så följer jag dig med bloggen, hoppas du gör det desamma :D

2009-07-25 @ 14:29:10
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: TOBBE

Vart bor du nånstans nu då?

2009-07-25 @ 14:29:40
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0