Fullspäckad dag..

Har mycket att göra idag. Först måse jag på ÖB för att köpa en termos så att vi kan ha varmt vatten till Miltons mat när vi åker till Göteborg. Sen till GP, tänkte kolla om dom har sånna här hörselkåpor för barn, brukar ju vara ganska livat på Liseberg så jag vill att han ska ha sånna då. Efter det ska vi på Barnens Hus och shoppa lite, IXO House efter det och köpa en present till mamma som jag vet att hon vill ha där (hoppas inte att hon läser detta nu) :). Sen blir det Elgiganten, ska köpa bla billaddare till min dator och mobil. Bische slutar jobba kl 16, så vi ska iväg å handla lite mat sen också.. å sen blir det tvätta resten av kvällen, tråkigt men ett måste.

Nu ska jag betala räkningar och äta frukost.
Vilket skit väder det var idag!



Japp då var man hemma igen då.
Blev lite shopping idag, dock inget roligt till mig själv men vi åker ju till Göteborg om 2 dagar! Så jag tänkte vänta tills dess :)
Köpte även en lite present till mamma. En jätte fin ljuslykta på Buketten som var sååå henne, och en bukett rosor, hon blev väldigt glad :) Alltid roligt när presenter är uppskattade. Fast sen så är det ju så att även om man ger bort en present som personen ifråga egentligen inte vill ha så blir dom ju glad ändå, det vet man ju med sig själv också.

Stråket ikväll för dom flesta antar jag. Jag sa just det till bische att det känns lite konstigt att inte gå på stråket, annars så har man ju nästan räknat ner tills det ska börja :) Så vi roar oss med att tvätta istället, haha. Och mysa med Milton så klart!
Han har iaf blivit lite bättre sen vi började med den mjölkfria ersättningen, han äter på mer regelbundna tider och han sover mycket bättre. Jag hoppas bara att han börjar sova bättre på nätterna snart också.

Sara kommer väl hit snart, vi tänkte titta på Twilight ikväll. Någon som sett?
Nu blir det kaffe..

Kommentarer
Postat av: Jane

clas ohlsons har sånna där hörselkåpor. skitsöta =)

2009-07-24 @ 12:07:50
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: tobbe

Hej allt bra med dig? Jag såg nyss twilight. Det var faktiskt väldigt bra.

hehe är här nu :)

2009-07-24 @ 22:54:13
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: Anonym

en otroligt bra film! en av dom bästa jag nånsin sett!

2009-07-25 @ 15:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0