Bloggdesign.

Nu är jag less på min design, vill ha en ny!
Älskling har lovat att han ska hjälpa mig, men när dåååå? :P Nä det är nog inte bara hans fel, det tar ju sin lilla tid, och vart tar tiden vägen egentligen? Den mesta tiden går ju åt till lillen.. och speciellt nu när han är så gnällig.

Men imorgon så ska vi äntligen få träffa läkaren. Jag hoppas att vi får recept på den mjölkfria ersättningen för det här funkar inte längre. Nu är vi inne på den 6:e sorten, och den enda som har funkat är den mjölkfria, alltså så måste han ju vara känslig mot mjölk. Och om vi inte får den på recept från han så måste vi köpa den ändå, och då kostar den 200 spänn! Jag tänker spä på och överdriva lite för att få det alltså.
Då skulle vi samtidigt göra 2 månaders kontrollen imorgon, hade egentligen fått tid för det den 4:e augusti men eftersom vi fick en akuttid för det här så kunde vi lika gärna göra den på en gång tyckte dom.

Middagen blev hos mamma idag för ovanlighetensskull ;) Jag måste verkligen köpa en present till henne så mkt som hon har ställt upp för oss. Snälla mamma :)

Nej nu tror jag att pappa behöver lite hjälp med gnäll monstret ;)

Kommentarer
Postat av: Stefan

tro mig, jag känner hela tiden att jag är less på min blogg design. Jag byter stup i kvarten :P

Vi borde ha varandras blogg som länk, eller vad tycker du? Det är ganska bra reklam för bådas läsare :) Hoppas alla 3 mår bra!

2009-07-26 @ 19:08:53
URL: http://showsegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0