Sängliggande.

Nu jäklar så är jag sjuk kan jag tala om. Både jag och B har varit sängliggande i tre dagar nu. Orkar inte göra nånting, eller jo han sitter å spelar tv-spel och jag kollar mailen ibland. Men annars så ligger vi bara och snorar och nyser i soffan. Och jag som sa för någon vecka sen att jag ville bli sjuk så att man får vara hemma och vila upp sig lite, jag ångrar mig! Ska aldrig mer säga så :) och jag som var ledig i 4 dagar, 3 av 4 var sjuk. Så roligt var det med det. Måste ju sjukskriva mig från jobbet några dagar nu också. Får alltid dåligt samvete när jag sjukskriver mig, då tycker jag alltid synd om den personen som måste jobba istället för mig. Men vad kan jag göra då? är man sjuk så är man..

Har köpt massa vitaminer och någon slags tillskott för gravida så att min lilla bäbis får i sig allt h*n behöver. Jag kan ju knappt äta någonting nu, lever typ på vatten. Och flingor ibland.

Äh är bara man är hemma och kurerar sig så blir det nog bättre om några dagar. Förhoppningvis..
Shit, märkte nu att nässprayen var slut, hur ska vi kunna sova inatt nu då?! Inget apotek i närheten som har nattöppet? Sthlm nästa isf..

Tyck synd om mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0