något fel?

För flera dagar sen så skrev jag ett inlägg i bloggen, men det har inte kommit upp än. Hmm, undra vad det kan vara?

Tommy tycker att jag alltid skriver samma sak i min blogg, haha.. Så nu ska jag göra samma sak igen ;) Jag har ju inte så mkt att skriva om så därför blir det väl mest samma sak hela tiden.
Jag kan ju iaf skriva och berätta om vad jag har gjort i helgen :)
I fredags så var vi bara hemma och mös, kollade på lets dance och lite sånt. Igår så var vi hos Sandra på spelkväll, tack för en trevlig kväll! Men som vanligt så var det tommy som fick göra seger dansen till slut ;) Han är både världens sämsta vinnare och världens sämsta förlorare. Så det spelar ingen roll om man låter han vinna så blir man irriterad ändå, haha nej då skämta bara :)

Vad ska jag skriva om?! fan vilket tråkigt liv man lever. Men snart så blir det mkt roligare :) nu så kommer jag in på graviditeten igen som han säkert också hatar att jag skriver om ;) Det jag skrev i mitt förra inlägg som kom bort var att jag har fått tid för ultraljud nu, den 26:e Januari, om bara en vecka nu. Längtar, ska bli himla spännande.

Nästa helg fyller Bische år, någon som har förslag på vad jag kan köpa till han? Tycker det är så svårt med presenter, speciellt till sin partner.

Ikväll blir det film, The Strangers hette den. Verkar bra. Lite skräck i vinter mörkret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0