lyckorus!

Nu äntligen ser allting ljusare ut för oss. Bische har äntligen fått jobb nu, så nu kommer ekonomin bli bra igen.
Har också varit och kollat på barnvagn, fick höra att det är typ 2-3 månaders väntetid på barnvagnar, så det är väl bäst att börja i tid då. Har iaf hittat världens finaste som jag SKA ha :) en emmaljunga, nu var den iof rosa, så om det blir en flicka blir det den vagnen. Men annars så fanns det andra färger, så det blir nog den vilket fall som helst. Och det kostar, det kan jag lova. Men bische sa att om det är den vagnen jag vill ha så ska jag få den :) vi får väl se vad det är för hake på det, haha.

Nu är det bara lägenhet som fattas så är allt fullbordat sen. Men vi står väldigt långt fram i kön nu så det dröjer nog inte länge..

Jaha, och så var det 2009 nu också. Vi kan ju säga så här, att vårat nyårsfirande var väl lite av ett misslyckande. Men som frida sa: Det finns inga andra som jag hellre skulle ha viljat vara med och haft så här tråkigt. Och det är sant :)
Jag fick ju fira in det nya året med goda vänner och den personen som jag älskar mest. Och nästa år då kommer jag få fira in det nya året med våran lilla bäbis :) Jag längtar sååå tills du kommer! Kan du skynda dig lite :) tänk, snart har det gått halva tiden. Och snart är det dax för ultraljud också, om det går att se så vill vi nog veta om det är en pojke eller flicka, jag är alldeles för nyfiken för att inte veta. haha :)

Nu sitter jag här i soffan, nyduschad och mysig. Min pussunge sitter och spelar PS3, men det ska det bli ändring på nu ;)

God fortsättning till er alla!

Kommentarer
Postat av: Ali.

Yeeeey!!:D

Kram på dig!

2009-01-01 @ 21:41:49
Postat av: Lillemor

Ville bara säga Grattis till bebisen. Önskar er allt gott. Hälsa pojken din också.

2009-01-02 @ 10:59:49
URL: http://lworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0