lön!

Äntligen lön imorgon. Den är efterlängtad :)
å nästa helg blir det sundsvall. Lite shopping, måste köpa mig ett par mamma jeans för mina sitter så jävla tajt nu för tiden, dom går å knäppa, men det är knappt :) och sen så klart IKEA. Ska bli skönt att komma bort lite, även om det bara är för en dag. Är så rastlös jämt, men vad ska man göra då? Man jobbar och sen hem. Men det är klart, hem och mysa med B är ju aldrig fel.

Har fått svårt att sova nu dom 2 senaste veckorna, vilket gör att jag ligger å tänker väldigt mkt på saker och ting. Tänker mkt på hur det ska bli när barnet kommer, jag är lite orolig att det ska bli för oss som det har blivit för andra. Att man lixom tappar gnistan, pratade med B om det igår och han sa att det skulle aldrig skulle bli så. Vi får helt enkelt ta oss tid för varandra, även om vi inte har tid eller inte :) det känns skönt att höra..

Igår kväll låg jag även och tänkte på vad jag skulle skriva i bloggen idag, men nu är allt som bortblåst. Är vänner på tv också så jag känner mig lite ur fokus just nu.

Tommy kommer väl snart också, vi ska nog se någon film.

bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0