Jobb, någon?

Jag vill ha ett nytt jobb. Eller rättare sagt jag måste ha ett nytt jobb. Fick reda på i fredags att jag måste gå ner till 50%, det var ju jävla roligt att veta. Anledningen är att en som har varit sjukskriven i ett och ett halvt år ska komma tillbaka, så jag å två till blir drabbade.. Fan alltså! Och det börjar gälla nu, den här veckan. Kul att man får reda på något innan, får man ens göra så? Ja en sak är säker iaf att så fort jag bara kan drar jag där ifrån. Känner mig nästan lite lurad. Om jag nu inte får något nytt snart så ska jag ju ändå bli mamma ledig om typ 5 månader. Ser fram emot det kan jag lova :)

I helgen så har jag jobbat. I fredags så var vi och bowlade, sen åkte vi å fikade. Hade riktigt trevligt. Igår så var jag bische och tommy på middag hos mamma och co. Åt fondue (stavas det så), riktigt gott! Och ikväll blir det bara lugnt med någon film.

Jag tackar ju gud iaf att Bische fick jobb nu iaf. Tänk om inte han hade haft jobb, hur fan skulle vi då klara oss på mina 50%? Ja man kan ju inte få allt så är det ju.

Med magen så är allt bra iaf :) den börjar växa nu. Längtar tills vi ska på ultraljud :)

Nä ska stöka undan efter maten nu.. Puss från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0