Tankar.

Åh vad jobbigt det är med dessa hjärnspöken. Jag blir nästan rädd för mig själv ibland pga mina tankar och funderingar ibland..
Det jag är mest orolig över är att bische ska tycka att jag är ful och tjock, så jag kan knappt visa mig osminkad för han sen jag blev gravid. Sen oroar jag mig ofta över att han inte älskar mig så mycket som han säger. Och sen att jag ifrågasätter detta gör det ju ännu jobbigare. Okej om jag bara tänkte det för mig själv, men håller jag det inom mig ja då brister jag ut i gråt för minsta lilla.
Jag trodde inte att det skulle vara så här att vara gravid, det är underbart samtidigt som det är skit. Det är liksom från dag till dag.. Någon fler som har varit eller är gravid som känner igen sig? Eller är det bara jag som är helt sjuk i huve, haha.
Ska bli så skönt när allt detta är över. När man blir normal igen. Eller normal och normal, normalare iaf :)

Idag har iaf varit en bra dag :) Gick väldigt bra på jobbet idag, tycker om att jobba med Malin :) sen var vi hos bisches mamma och åt smörgåstårta för hans bror fyllde år idag, gott! Sen hem med lite mys i soffan.. Och nu,läggdax snart!

Kommentarer
Postat av: HLI

Haha, Linda! Jag tror alla gravid känner dom du. mitt ex syster anklagade alltid hennes karl med att läsa porr när han inte va med henne. Hon var helt galen och vände upp och ner på hela deras garage en gång för att sätta dit honom..fast det fanns ju som inget..

2009-02-27 @ 06:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0