söndag = städdag

Vaknade halv 9 idag när B skulle åka på jobbet, han har varit tvungen att jobba extra i helgen. Jag försökte somna om för jag ville inte kliva upp än, men det gick inte. Och det är ju fan ingenting på tv:n heller så nu sitter man här och glor. Ska snart ta itu med städningen, men tänkte äta lite frulle först.
Haha och alldeles nyss så sätt jag här i min egen lilla värld, och så knackar det på dörren! Jag får panik och sänker volymen på tv:n och sitter här alldeles tyst. Det knackar igen och igen, jag vågade inte ens gå upp och titta vem det var. Och så hör jag i trapphuset: Älskling, det är jag. Då kunde jag andas ut :) Dom hade in varit och plogat på parkeringen till bisches jobb så han tog sig inte in. Det har ju inte direkt snöat lite inatt!
Vi var ju hos Fredde och hans tjej i Vigge igår, ligger typ 6 mil från stan. Och det var inte kul när vi åkte hem, såg typ ingenting.

Schlagern igår då, dom enda jag som tycker var hyfsade var Alcazar och melodi nummer ett, kommer inte ihåg vad hon heter. Någon måste ju ha blivit mutad alltså! Hur FAN kunde caroline gå vidare?! Och då måste man lyssna på den där låten igen, det räckte inte med igår. Får hoppas att det är lite bättre bidrag nästa vecka.

Igår gick jag in i vecka 21, över halva tiden har gått nu! Hoppas att resten går fort nu då. Jag vill ju att han ska komma nu! :) I fredags så var cimona här och lämnade massa mammakläder som jag fick låna, dom är välbehövda. Sen ska vi få låna deras skötbord, ett sånt som man sätter upp på väggen. Jätte snällt :) så i princip så är det bara vagnen som kostar, och den kostar det kan jag lova :) Men man vill ju som ha en ny vagn till första barnet.

Det var ju iof bra att B kom hem, då kan ju han också hjälpa till med städningen ;)
Ikväll blir det Beck. Puss!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja du.. jag håller totalt med dig.. hur fan kunde caroline gå vidare o inte nina söderqvist, du vet första låten.. Skandal..



Shit vad tiden går då.. redan halv tid för dig :)

Välkommen i mamma klubben då groggar och fest snack går över till blöj modeller och ammnings tekniker.. hahaha



Kram i massor på dig

2009-02-09 @ 13:33:26
URL: http://adirfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0