Sista deltävlingen.

Alltså vad har hänt med den svenska schlagern?!
Var den ens en bra låt nu i den sista deltävlingen? Okej, den var väl någon låt som var bra. Men det har fortfarande inte varit någon i år som jag har fastnat för riktigt. Men när man har hört låtarna någon gång till så kanske dom blir lite bättre.
Tacka vet jag carola. haha! Nä no more carola, ska inte hon gå i pension snart? Men jag vill att det ska komma någon låt som är lika bra som Fångad av en stormvind eller något sånt. Får hålla tummarna tills nästa år!

Idag så har jag jobbat, och bische har fixat bilen. Så nu ska den bara ombesiktas till veckan så är allt grett sen :) Melodifestivalen blev hos mamma denna gång. Åt en jätte god middag men skagentoast till förrätt, sen fläskfile och hasselbackspotatis till varmrätt och pricken över i blev marängsvisch (stavas?) åhh det var så gott! Så nu känner jag mig så uppsvälld att jag knappt kan gå :) Men det var det värt!

Ikväll så har jag också upptäckt att när han sparkar så rör sig hela magen, man ser tydligt var det är han sparkar någonstans :) det var häftigt att se :)

Imorgon kommer Mikaela och Dalle hit på middag, dalle är snäll som har hjälp oss med bilen så nu tänkte vi ge något tillbaka också :) det blir trevligt!
Sen Beck kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0