Ledig.

Och jag har så tråkigt som vanligt. what to do?
Har lite smått ångest över ekonomin denna månad, jag fick skit kass lön. Tur att B fick bra iaf.. Ja vi klarar oss, det gör vi alltid.
Men det värsta är alla grejerna som vi måste köpa till bilen, bara det är ju 2500. Vi funderar iaf på att unna oss att gå ut å käka på loftet på lördag. Så länge sen jag var där, och jag är så sjukt sugen på plankstek! :)

Inatt så drömde jag att jag, bische, dalle, mikaela, tommy och massa fler var ute och festade. Jag var hög gravid men det gjorde inget, det var helt normalt att dricka alkohol ändå. haha, kanske ett tecken på att man börjar bli lite sugen nu :)

Snart kommer B hem, undra vad vi ska göra till middag? förslag?

Kommentarer
Postat av: Maggan

HEJ...

GRATTIS till kommande sonen, skoj! Antar att även mamma är alldeles till sig för att bli Mormor som jag är ;)

Önskar att det var betydligt närmare mellan mig och Jane bara...



Ha det bra/Kram Maggan

2009-02-24 @ 21:42:38
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra att du inte dricker,har du slutat röka då?? :) :)

2009-02-25 @ 08:31:31
Postat av: Linda

Klart jag har slutat röka! :)

2009-02-25 @ 10:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0