kallt ute! brr..

Idag så är det över 20 minus grader. Vi som skulle ut å gå, får se hur det blir med det.

Först så ska vi packa upp grejerna som vi köpte igår. Handlade inte så mkt på IKEA, mest små grejer.. Nya kaffekoppar, påslakan, nya kastruller m.m.
Shoppade däremot lite kläder istället :) Köpte någon tunika på gina tricot, några baslinnen. En härlig lång hood tröja på stadium som jag kan ha hela graviditeten, hoppas jag iaf :) Det jag skulle ha, ett par mammajeans, det hittade jag inte! Men ska se om jag hittar några på nätet som jag kan beställa.
Ska ju också få låna lite mammakläder av både sandra och cimona :)

Min tur att diska idag, SUCK! när vi flyttar så är det prio ett att köpa diskmaskin kan jag lova.

Ikväll blir det beck, jag å frida bestämde att vi skulle ha beck söndagar nu framöver :)

Nu dax att gå till köket och slava. bye

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja jag måste bara hitta mammajeansen=)

Har inte varit i förrådet än, är ju så tok kallt ute.... Men ska försöka fixa det.. =)

Puss

2009-02-03 @ 19:18:46
URL: http://lillis85.blogg.se/
Postat av: Anonym

s" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/20142453.htm?ca=3s

2009-02-04 @ 22:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0