En tripp till Ramsjö.

Finns det något tråkigare än att köra bil alldeles själv? Speciellt när man åker långt. Ja det har iaf jag gjort idag, 40 mil tur och retur. 4 timmar i bilen! fan vad tråkigt det var. Var tvungen att prata i telefon typ halva vägen så att jag inte somnade.
Jag klev upp med B kl 6 imorse, var jätte pigg just då. Men sen runt 8 när jag satte mig i bilen, då ville jag typ bara dö av trötthet. Jag är inte gjord för att gå upp så tidigt! Som tur är så är det ju inte så ofta jag behöver göra det. Fattar inte hur B klarara av det, men han är väldigt duktig iaf :) han förtjänar att komma hem till middag varje dag, iaf när inte jag jobbar sent :)

Ni kanske undrar varför jag åkte till Ramsjö bara så där också? :)
Det är så här att pappa är fotograf till tidningen Vi Föräldrar. Och just nu håller han på att fota en kvinna i ljusdal som har fått trillingar. Han har dokumenterat hela hennes graviditet, och nu har dom äntligen kommit. Så hade han ingen som kunde följa med han och hjälpa han (grejer som ska hållas i m.m) och då frågade han mig igår om jag var ledig. Eftersom jag aldrig har något att göra när jag är ledig tänkte att det kan jag väl lika gärna göra.
Dom tre var det sööööööötaste jag har sett i hela mitt liv kan jag lova! Dom vägde bara 1,8 kg när dom föddes, ja dom var så små att det kändes som att det inte var sant. Jag vågade inte ens ta i dom, haha. Och jag ska ju bara ha barn själv :) Men förhoppningsvis så är inte min kille så liten. Liten kommer han vara, men helst över 3 kg iaf :)

Ikväll är syster här, vi ska se premiären av Greys, just nu står en kladdkaka i ugnen :)

Kommentarer
Postat av: someone

e bara för att ni är 86:or hahahaha som ni inte är skapt att gå upp från morron s ;)

2009-02-19 @ 19:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0