En otroligt häftig känsla.

Det går inte ens att beskriva hur det känns när lillen sparkar. Så fort jag känner han så ler jag för mig själv, det är nog den häftigaste känslan jag någonsin har upplevt. (iaf en av dom häftigaste) :) Jag önskar att B också fick känna det jag känner, han känner ju bara en liten buff hit och dit. Men det jag känner är så mycket mer.. Kommer ju kännas mer väl på utsidan också ju längre tiden går så då blir det kanske lite roligare för han också :)

Från ett ämne till ett annat..
Fan vad jag är besviken på schlagern i år!
Och mest besviken blev jag på BWO, vadå ballad? Dom brukar ju alltid göra värsta party låtarna, nä ingenting för mig. Tycker velvet var bra, men hon gick ju inte ens vidare till andra chansen. Fast man ska väl inte klaga så mkt, jag ringde ju inte ens å röstade.
Håller verkligen tummarna att det kommer någon riktigt bra i sista deltävlingen.

Hade hoppats på lite bättre väder idag så att man kunde ta en liten promenad. Ja man kan väl göra det nu också, men det är skönare om det är soligt å fint ute :)

Håller på att ladda ner Top Gun, så det blir väl kanske sitta inne å mysa med en kopp choklad och titta på den istället :)

Kommentarer
Postat av: Alii.

Vad myyysigt gummsan! Nästan att man blir sugen på att skaffa sig en liten plutt själv!;P För nöja med mig att kika på din de närmsta åren..;)

Patrik 1,5 måste du se, sjukt stygg film!

Ny mobil även....kanske dags att sluta lämna den på säljdisken nu då?!;) Puss&Kram!

2009-02-22 @ 21:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0