En kväll framför tv:n.

Ikväll har inte vi gjort många knop. Började med Joey och Vänner, sen tittade vi på Arga snickaren och nu Efterlyst. Skönt att bara ligga i soffan och glo ibland också.
Han sparkar vilt ikväll, men varje gång bische ska känna så slutar han, haha.

Jobbade bara 13-17 idag, faktiskt skönt att bara jobba så få timmar. Imorgon jobbar jag 12.30-17.30.
Sen är det helg för min del! :)

På lördag är det alla hjärtans dag, vi vet inte riktigt vad vi ska göra än. Eller det blir väl inget speciellt, kanske bio och middag? Vi sa att vi inte skulle köpa nånting till varandra iaf, känns som att det finns vettigare saker att länga pengar på. Dessutom så är alla hjärtans dag en dag som handels har kommit på bara för att man ska handla mer. Nej då är det bättre att göra nånting tillsammans tycker jag :)

Nu är det slut på pausen..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är utmanad på min blogg =)

2009-02-11 @ 23:30:05
URL: http://lillis85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0