En dag i oviken.

Ja imorse så åkte jag ut till Cimona och Casper och hälsade på lite. Så nu behöver vi typ inte köpa några bäbis grejer, haha :) Fick låna massor av kläder, skötbord, babysitter och massa annat roligt. Nu väntar vi bara på lägenhet så att vi kan fixa med allt.
Casper har blivit så stor! Tiden går verkligen fort.

Imorgon ska jag till tandläkaren, gruvar mig. Har fått så dåligt tandkött sen jag blev gravid, och så har jag säkert något hål också. Men känner att jag måste nu. Sen ska jag till barnmorskan, kanske får lyssna på hjärtat imorgon :)
På tal om det, jag tror att han sparkade ikväll! :) är inte säker, för man vet ju inte riktigt hur det ska kännas.. Men jag tror det. När bische skulle känna så kändes det ingenting så klart. Det kommer komma fler gånger så det är nog ingen fara :)

Ska kika på Prison Break snart, ska inte det programmet lägga ner snart? Har blivit lite för mkt nu tycker jag, men ändå kan jag inte låta bli att kolla för man vill ju veta hur det slutar.
Igår så var det nya avsnitt av Gossip också, love it! Jenny hade klippt sig snyggt tycker jag, undra om jag skulle passa i det? Är less på mitt hår nu, vill göra något nytt! Saknar mina naglar också..

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Vilken snygg blogg du har fått till Linda! :)



kram!

2009-02-10 @ 17:25:37
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Mikaela

jag tycker du ska klippa så, det är jättefint.

2009-02-10 @ 21:17:43
URL: http://mikalela86.blogg.se/
Postat av: erika

Kom till mig Linda så jag får rå om dig lite:) Så piffar vi till dig!!!

KRAM Erika (Idun)

2009-02-10 @ 21:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0