vilken härlig dag!

Fick en bra start på dagen, fick sovmorgon till 10! :) Sen en god frukost med äggmackor.
Bische tog med sig Milton på en promenad vid lunchtid medans jag fick städa. Så skönt när det är nystädat!

Innan middag så åkte vi på Maxi och handlade lite smått och gott. Blev köttfärsgratäng idag, köpte julmust på Maxi för 1 kr styck så vi lyxade och drack det till middag. Får sån julkänsla när jag dricker julmust.

Ikväll tänkte vi se någon film som går på 4:an, Next heter den, verkar rätt bra..

Bjuder på några bilder på våran fining :)


Så här ser man ut när pappa har matat mig :)


Leker med gosedjuren.


Sitter i gåstolen och äter en majskrok :) det är gött de!



Kommentarer
Postat av: Kicki

Det blir inte bättre när dom börjar äta själv kan jag lova!! haha :D

2009-12-20 @ 20:48:58
URL: http://ekogatan.blogg.se/
Postat av: Sara

Ser ungefär ut som att jag matar han.. haha

goo unge imorrn ska vi mysa... :) älskar er

2009-12-20 @ 20:54:27
Postat av: emma

hoppas du har en bra måndag? (:

2009-12-21 @ 13:22:48
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0