vad skulle man göra utan bil?

Fan vad bortskämd man blir när man har bil. Jag verkligen längtar tills dom veckorna som jag har bilen. Jag å bische har den varannan vecka eftersom han samåker med en kompis som vi bor granne med. Så när jag har bilen så passar jag verkligen på att göra massa (o)viktiga saker :)

Skulle egentligen åka och snusa på Cimonas tvillingar idag, men hon hade fullt upp så vi får ta det en annan dag. Så jag å Milton drog till Sara istället å jag fick en jätte god lunch, wok med fläskfilé. Tack gumman!
Efter det så åkte vi hem och jag fortsatte städa undan i vardagsrummet sen tapetseringen. Jag har ju lovat bilder och dom kommer så fort vi har fått till allt. Det var ju inge fel på kameran som tur var! Bara slut på batteri :)

På måndagar är det aldrig någon bra på tv:n, och till min stora fasa så är det sista avsnittet av hemmafruarna imorgon för denna säsong! Men tror att det bara skulle vara juluppehåll som tur är :)

Imorgon måste vi åka och köpa en present till bisches mamma som fyller år på onsdag. Jag känner på mig att hon kommer bli riktigt glad för det vi ska köpa :)

Kommentarer
Postat av: Lelle

Vadå ALDRIG något bra på tv på måndagar?!

Det är ju världens bästa program på måndagar! ULLAREEEED! :P

2009-12-07 @ 20:37:21
URL: http://lellelii.blogg.se/
Postat av: Lelles mamma

japp ULLARED...bättre finns inte hahaha

:)

2009-12-08 @ 11:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0