tröttmössa

Jag vet inte ens om det är möjligt att vara så här trött som jag har varit idag alltså.
Allting började igår kväll. Hörde att Milton började hosta inne från sovrummet, så jag skyndade mig dit för att kolla. Stackarn hade spytt ner hela sig själv plus sängen. Var ju tvungen att bada han då nästan mitt i natten och byta sängkläder. Tror han somnade om runt 1 tiden. Vaknade igen klockan 4 och vägrade somna om, gick upp och gjorde mat, så då somnade han efter en stund. Halv 6 vaknade han och ville inte somna om, så det var väl bara att kliva upp då. Jag sov nästan fortfarande när jag klev upp tror jag.

Det värsta av allt var ju att jag egentligen skulle jobba idag, men jag kände det att jag kommer aldrig klara av det. Plus att jag visste ju inte riktigt om Milton var okej, det måste ju vara för att han var dålig i magen som han inte sov riktigt. Så jag ville inte lämna bort han heller.

Morgondagen då, skulle ju egentligen jobba då också, men verkar som att jag inte har någon barnvakt. Tänker inte ta på mig jobb någon mer gång när inte bische är ledig. Fan vad dåligt samvete jag får när det blir så här!

Jävla skit dag..

Kommentarer
Postat av: Kicki

Men ingen magsjuka iaf?? Huvva..stackars liten. Hoppas ni får vila upp er och får en bra jul :)

2009-12-21 @ 20:06:41
URL: http://ekogatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0