SNÖ! Massor av SNÖ!

Jo jag såg ju imorse att det hade snöat, men jag fattade nog inte riktigt hur mycket förän jag klev utanför dörren, haha. Var inte så roligt att gå ute med barnvagnen idag kan jag lova, tog typ en halvtimme att gå upp till mamma, vilket annars brukar ta typ 10-15 min. Tycker att det är jätte mysigt att det äntligen har kommit, men tycker att dom kan vara lite bättre med att ploga, på gångvägarna också.

Milton sover just nu ute i vagnen, han tycker att det är så skönt att sova ute. Igår sov han nästan 3 timmar ute, det är rekord! Så hädanefter så ska jag ut med han varje dag. Så klart så tog det ju slut på batteri i babyvakten alldeles nyss, så nu måste jag ha dörren en bit på glänt, drar lite kallt..

Tror faktiskt att jag ska gå och lägga mig när Milton ska lägga sig ikväll. Jag är så sjukt trött och jag behöver verkligen sova ut. Och för att jag ska göra det så måste jag gå och lägga mig tidigare eftersom Milton har en tendens att vakna några gånger på natten. Vi får se hur jag gör.. men just nu så känns det som att jag skulle vilja gå och lägga mig NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0